marinesummer

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Marine Summer - 26 december 2011 23:09

Dagens motion:

5 km lätt löpning

Styrka för mage

40 min PW


Kost:

Fr: havregrynsgröt m. bär

Lunch: smoothie på diverse bär och frukt + soyamjölk och grekisk yoghurt

Mellis: 1 banan

Middag: lax, ägg, julskilnka, ål, 1 revben, anklevermousse + 2 vörtbrödmackor

Kväll: 1 proteindrink

 

Av Marine Summer - 26 december 2011 13:47

Jag vill bli av med lite vattenmassa som min kropp har samlat på sig de senaste dagarna. Och dessutom vill jag göra en rivstart tillbaks till mitt väldigt nyttiga leverne (jag har ifs inte släppt det, men jag vill sluta konsumera sött varje dag). Så t.o.m fredag klockan 5 (då går mitt flyg, ska iväg några dagar) ska jag köra lite halvdetox.


Marines Detox


- Börja dagen med Stort glas vatten m. citron i + 1 portion havregrynsgröt m. bär

- Drick mycket (MYCKET) vatten under hela dagen, med och utan citron.

- Lunch: Någon form av smoothie (t.e.x banan+½ grapefrukt+grekisk yoghurt+hallon och blåbär+ingefära)

- Mellanmål: antioxidanter (hallon,blåbär,granatäpple och andra bär) mixad med soyamjölk till smoothie

- Middag: Lax, ägg, kyckling, och grönsaker (mycket protein)

- Innan läggdags: 1 proteindrink


Det gäller att äta OFTA. Var tredje timme. Lite men ofta. Som ni förstår är det kanske int eultimat att leva såhär alltid, men man skulle lätt kunna äta en sådan här kost under lång tid och man tillsatte t.ex fullkornsris till middagen och åt något liknande till lunch.


 

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards