marinesummer

Alla inlägg under september 2010

Av Marine Summer - 30 september 2010 19:47

  

Vitt vin med smak av äpple, kanel och vanilj. Finns det något mer tillfredställande en torsdag? :)

Av Marine Summer - 30 september 2010 16:40

Om en timme eller mindra ska jag träna. Vill göra yoga men tror inte att det går idag. Imorgon är jag ledig. Det kommer hända saker i helgen. Och vet ej om de kommer vara bra. Minst en festlighet. Helst två, förhoppningsvis. Skräckblandad förtjusning inför festligheten imorgon. Jag ska på inspark. Så läskigt. Vet ej vad som kommer att hända. Vet ej vad som kommer hända...


  



Av Marine Summer - 29 september 2010 12:07

  

Det är inte lika roligt att blogga längre, nu när det har blivit så tyst.

Av Marine Summer - 27 september 2010 23:20

Just nu.


Längtar: Till Paris


Vill ha: Ett glas vin (16 åring som är hung up on red wine känns dock lite... töntigt)


Känsla: neutral, typ ingen. Förutom längtan efter kärlek men det hoppet gav jag upp för ett tag sen. Nej, folkusera på annat, tråkigt och vanligt ska jag göra. Gå i celibat. Varför inte? Gå i kloster rent ut av. Det lär dock bli ett problem när de andra nunnorna förstår att jag inte är kristen...


Nöjd med idag: Min träning, körde hårt och blev helt slut. Vi hade fotboll i skolan.


Vill 1. : att ni ska höra av er

Vill 2. : Att mitt liv ska ändras på ett positivt sätt, typ en prins sa komma på sin vita springare... nej vänta, inga killar var det, nej. Haha, shit vad töntigt att jag sitter här som  något hjälplös stackare och bara "ääääälska mig, kan inten bara komma och älskar mig?". Blö. Nej. Inget sånt skit. Även om jag känner det. Vill inte tjata om det här på bloggen. Imorgon skola, igen. Ingen rolig dag. Ser inte fram emot det. Ska sova nu. Bara skriva lite först på min berättelse.


  



Av Marine Summer - 27 september 2010 20:18

  


Börjar undra om jag har blivit övergiven eller nått.

Av Marine Summer - 26 september 2010 15:12

jag uppd. mer än någonssin och var är ni? Var är du, min hemliga läsare? Jag som har skrivit så långa och många svar på dina kommentarer.

Av Marine Summer - 25 september 2010 12:06

Idag är en dag som jag älskar. Lördag. Men inte vilken lördag som helst, nej. Detta är en lördag då jag verkligen inte vill göra något speciellt. Jag ska ut till stallet. Fixa allt och rida. Sedan hem och äta tidig middag. Efter det har jag planerat "fransk kväll" då jag ska titta på en fin fransk film jag har velat se väldigt länge, skriver om den sen, och dricka ett glas rött vin. Eller vitt om vi inte har rött. Haha, leka vuxen. Eller leka fransk. Eller bara drömma mig in i en värld som inte än tillhör mig.


  

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards