marinesummer

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Marine Summer - 16 januari 2011 21:09

Hoppade över träningen. Det gav mig lite ångest blandat med tjock-känslor.

Jag skulle lika gärna kunna vara nöjd med den kroppen jag har, för den är faktiskt inte så pjåkig i sig. Helt jäkla normal är den. Jämna former och relativt platt mage. Men det går bara inte. För jag är så rädd för att...(skäms nästan för att skriva detta) min kropp ska stå ivägen för mig att hitta en kille. Bara tanken på att visa min kropp, utan kläder, för någon egentligen överhuvutaget ger mig kalla kårar. Och imorgon är det bad. Men jag kommer vara sjuk. Behöver en vecka till på mig...


Frukost: 4 relativt små mackor

Lunch:  

Middag: nästan en potatis, en liten köttbit, sås och sallad

Övrigt: lite godis

Av Marine Summer - 16 januari 2011 14:17

Måndag - 1 h dans

Tisdag - 1 h arobik

Onsdag - vila

Torsdag - 1 h gympa medel och 1 h konditions, styrke och - rörlighets utmanande gympa

Fredag - vila

Lördag -1 h dans och 25 min ridning

Söndag - 1 h gympa medel


Kommentar:

Jag är nöjd med denna träningsvecka, det känns som om jag verkligen har funnit något som jag tycker är kul. Kombinera dans och koordination med kondition och styrka. Jag älskar att verkligen köra ut mig. Nästa vecka tror jag att jag ska köra dubbla pass, såsom jag körde i torsdags, fler dagar.


  

Snyg kile.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards