marinesummer

Alla inlägg under januari 2011

Av Marine Summer - 31 januari 2011 20:43

Frukost: 10 vindruvor, 5 nötter och 1 dl fil med 1 dl müsli.

Lunch: 1,5 beggiebiff, lite gryta och sallad (en halv tallrick)

Träning: Simmade 21 längder

Mellis: Vindruvor, 2 prinskorvar och två och en halv knäckemacka + en nöt

Träning: 1 h dans (inte jobbigt alls dock...)

Middag: Tonfisksallad och 2 små bitar bröd


  

Vore fint.


:(

Av Marine Summer - 31 januari 2011 20:39

Känner mig faktiskt riktigt depp nu. Vill ju vara smal.



Av Marine Summer - 31 januari 2011 19:50

Vägde mig igår.

Jag har stått på samma vikt nu sedan slutet av jullovet.

Då hade jag gått ner tre kg.

Jag har alltså lyckats hålla min vikt.

Bra!


Nu ska jag gå ner två kg till sportlovet.

Från 65 till 63.

Mitt slutmål är sedan länge 58.

Men vi får se om jag blir nöjd på 60.

Mitt BMI ligger på 22,8 nu.

När jag väger 58 kommer det att ligga på 20,3.

Tänker inte så mycket på BMI, dock.

Det tar inte hänsyn till muskelmassa.


Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska gå tillväga för att gå ner dessa två kg. Öka träningen, såklart. Ska försöka skrapa ihop 10-12 pass i veckan. Dock en eller två dagars vila.


När det gäller maten ska jag nog bara helt enkelt försöka hålla mig ifrån godis i den mån det går. Dock äta det en gång i veckan. Men en chokladbit här eller där tror jag inte kommer spela någon roll. Ska nämligen försöka bränna antal hundra kcal om dagen ändå.


  

Det var länge sedan jag såg ut såhär(Bilder är dock inte på mig). Och jag vet inte om jag någonssin kommer att få denna kropp igen. Men någonting i närheten är jag ute efter. Jag ska nå mitt mål denna vår.

Av Marine Summer - 31 januari 2011 19:42

  

 

All mat är för mycket mat.

All träning är för lite träning.

Ständig ångest.


     


Av Marine Summer - 31 januari 2011 17:38

Måndag: Simning och 60 min gympa

Tisdag: Vila

Onsdag: 30 min löpning och 30 min ridning

Torsdag: Vila

Fredag: 35 min ridning

Lördag: 30 min löpning och ridning

Söndag: ridning


Detta var en återhämtningsvecka.

Denna vecka som kommer nu kör jag HÅRT!


  

Av Marine Summer - 29 januari 2011 23:07

Frukost: 2 mackor och en skål med fil + godiset som var över från gårdagen

Lunch: kallskuret med ungsbakade rotfrukter och créme fraise

Träning: Ridning

Mellis:  2 knäckemackor med pålägg och 5 nötter

Träning: 30 min löparrunda

Middag: potatismos och köttgryta, hallonparfait

Kvällsmat: 1 macka


  

Av Marine Summer - 29 januari 2011 13:43

Idag är det lördag.

Jag ska försöka träna minst 2 pass idag.

Min mage är uppsvälld. Inte kul.

Maten denna vecka har verkligen varit okontrollerad. Inte heller så roligt.

Nästa vecka blir det endast onytigt på fredag och lördag. Så som jag brukar ha det.



Av Marine Summer - 28 januari 2011 20:18

Frukost: 1 portion gröt och en surdegsmacka'

Lunch: 1 kycklingbit, 1 potatis, sallad och 1 knäckemacka

Mellis: 1 surdegsmacka och 1 knäckebröd

Middag: kallskuret, créme fraise och rotfrukter i ugn

Träning: 30 min ridning

Övrig: lite naturgodis


Bra, tkr jag.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards