marinesummer

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

få mig att smälta, en dag som denna.

Av Marine Summer - 5 april 2011 09:44

Gud vad jag känner mig stor, plufsig och värdelös. Är så rädd att jag inte kommer hinna gå ner till 60 kg innan bladen på träden har sagit ut. Jag ser det som en stort personligt misslyckande om jag ej skulle nå mitt lov till sommarlovet. Jag har himla mycket prestationsångest i kroppen idag.


Jag måste verkligen ha gått ner till 62 kg denna vecka. Det måste jag. Men det känns som det är omöjligt, eller något... ush.


 

EXAKT sådana här ben vill jag har. SÅ långt bort.

 
 
sofie

sofie

5 april 2011 10:05

vet hur det känns att inte vara nöjd med sig själv. men sålänge du håller igång och inte slutar att sträva så ska det nog gå bra. själv har jag skippat vågen helt, den får mig bara att sänka mej själv i det possetiva. jag kommer vara nöjd när jag kan gå på stranden utan å skämmas. fortsätt kämpa och väg dej inte så ofta =) all lycka till dej!

http://onlysofie.bloggplatsen.se

 
borta

borta

5 april 2011 10:50

Men du är en av de duktigaste av alla bloggar jag läser och nu säger jag inte detta bara för att vara snäll utan när jag läser din så blir jag glad. För du äter BRA, du vet att det är okej att äta en bit mörk choklad. Och du vet att man måste träna för att få en snygg kropp också.

Jag tror att du inte går ner i vikt eftersom att du faktiskt tränar så mycket som du gör. Det bästa hade varit om du hittade en våg som mäter ditt fett i kroppen. Det kan man göra. För man går ju inte ner i vikt om man får muskler men kroppen förändras ju endå!

Har du testat att byta ut ditt dagliga intag mer. Att variera. Kanske äta så som du brukar göra i några dagar sen går du ner en massa i kalorier och sen upp en massor. För då varierar ma nsin kost. Har du testat att byta ut mellanmålet? osv osv. Du är duktig och jag tror att du har en tränad och uuuursnygg kropp!


Jo för mig går det väl sådära. Har haft mens och då äter jag undermedvetet mycket mer än jag brukar. Men igår började jag skärpa mig igen. Gick in till stan istället för buss och jag åt bra och tränade. Så jag är glad haha.

http://visamigbort.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards