marinesummer

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Marine Summer - 8 april 2011 12:59

Har fjärilar i magen.

Jobbigt.

Varför har jag det?

Nervös på ett positivt sätt.

Jag vill vara kär.

Men jag har ingen.

Snart är det sommar mot solvarm hud.

Och jag är ganska mycket ensam.

Men jag har ju mina vänner.

Det kan bli en rolig sommar, detta.

Men kyssar i solen hade passat in.

Hade gjort det fint.

Finare.


Kanske kommer det.

Förmodligen.

Det är klart att det gör.


Kram.

 

   

http://thinspiration-pictures.blogspot.com/




Av Marine Summer - 8 april 2011 11:51

62,5 visade vågen i morse.

Blev glad!


Tänk att jag bara är 2,5 kg ifrån mitt första relativa mål. Vem vet, kanske stannar jag på 60 och nöjer mig för ett tag? Vi får se. Jag är i alla fall sjukt glad för detta idag!


Jag tycker att jag har varit väldigt duktig nu i veckan, så denna fredag belönar jag mig själv med att låta mig äta lite det jag känner för (med det sagt, menar jag inte att "bara flr att jag får" så ska jag vräka i mig godis, chips och glass bara för att det är tillåtet, utan jag ska ät det jag VILL. Om jag är sugen på frukt till lunch - äter jag det och om jag är sugen på pizza till middag - äter jag det. Jag har verkligen lärt i av egen erfarenhet att "allt eller inget"-tänkandet inte funkar inom maten. Jag försöker verkligen att äta det jag är sugen på (och endast det jag är sugen på) sådana här dagar, vad det än är. Därför kommer jag heller inte posta "mat idag", för jag ska försöka att bara slappna av och inte hålla koll... kommer nog bli svårt men jag klarar det!


Frukost blir iaf 1 ciabata m. parmaskinka, vanlig skinka och gurka. Till det dricker jag Latte Macchiato. SJUKT GOTT.


Ha en underbar fredag med er nu!


 

Ur en BIKBOK reklam från i sommras.



Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards