marinesummer

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Marine Summer - 24 maj 2011 19:48

 

För ett tag sedan stod lycka skrivet i min panna.

Jag mådde så himla bra.

Allt gick så enkelt: Jag kände mig stark, hade bra relation med kompisar, minskade med 1 cm runt midjan i veckan utan någon speciell ansträngning o.s.v


Helt plötsligt blev allt grått.

Stressen kom som en pansarvagn och smetade ut mig över den solvarma asfalten.

Vänner vände ryggen.

Mitt midjemått gick från 67-70 cm på en vecka och jag har fortfarande inte kommit ner igen.


Allt är så hemskt jobbigt.

Allt tar emot.

Blir arg.

Blir ledsen.

Jag fryser inifrån fast det är varmt.

  Bilder tagna av mig.


Av Marine Summer - 24 maj 2011 19:36

Jag har en hemskt jobbig period just nu.

Det mesta är för mycket och otroligt jobbigt.

Jobbigt, jobbigt, jobbigt.


Är ganska säker på att det inte bara var mensen som talade.

Jag har förmodligen gått upp i vikt.

Förstår inte.

Jag äter väll inte mer nu än innan?

69 cm runt midjan var jag imorse.

Alltid någon förbättring.


Detta har jag ätit idag:


Frukost: 1 banan, 1 clementin och kesella

Lunch: detta + 1 macka m. pålägg och 1 köttbulle  

Mellis: 1 matsked rabarberpaj & 1 magnum mini (180 kcal, för glassen)

Middag: Pasta, sås, sallad (halv talrik)

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards