marinesummer

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Marine Summer - 31 mars 2011 20:05

Bestämde mig för att äta middag.

Min kropp behöver näring och jag tänker INTE bli sjuk.

Tänker hålla en sund inställning till mat och träning, och inte bli för obsessed men hur mycket och vad jag sätter i mig - och ändå gå ner i vikt. Om det har funkat hitills så funkar det de sista kilona jag har kvar!


Fick verkligen ge mig en spark i baken där, skärpning Marine!


 

Av Marine Summer - 31 mars 2011 19:36

 


Jag vill inte bli sjuk, men jag vill bli smal.


Har provat att försöka gå ner i vikt med bra och lagom med mat + mycket träning - stannade vid 65 kg!


Finns det något sätt att äta lite, gå ner i vikt och ändå vara "frisk"?


Vill fan inte bli sjuk, men nu ska jag bli smal.


Det får bära eller brista. Men jag ska bli smal inom 10 veckor.



Av Marine Summer - 31 mars 2011 19:28

Frukost: 1 päron

Lunch: 1 kycklingbit, ris och sallad (mindre än en halv talrick)

Mellis: 1 grov scones m. ost, sylt och creme cheese  (escpresso house)

Middag: (Kompenserade med endast protein och sallad till middag)  


Mellisen vad god, men nu känner jag lite ångest för inte vet jag hur jävla mycket kcal som vad instoppat i de produkterna. Därför velar jag lite över middagen... om jag ska äta, eller ej.


När vi åt lunch så tittade min kompis forskande på min talrick och sa "duktigt ätet" i en ironisk ton, jag hade lämnat typ allt. Jag bara "nejnej, tog bara en paus" och åt upp resten. Jobbigt att hon börjar tro att jag bantar eller något, det var ju hon som kommenterade mina ben igår också. Blev faktiskt lite irriterad, vem är hon att slänga en sådan kommentar? Jag bestämmer väll fan själv hur mycket eller lite jag äter? Det är mitt eget beslut, jag styr själv över det.


Shit, vad det har blivit viktigt. Makten att styra själv över maten. Skrämmer mig nästan lite.


 

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards