marinesummer

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

Bilden visar bra hur min resa ser ut

Av Marine Summer - 22 oktober 2010 16:59

Denna bild är inte på mig. Men jag tycker att den beskriver min resa väldigt bra. Så som hon ser ut på första bilden ser jag ut nu, magen då, och så som hon ser ut på sista siktar jag efter.


  

 
 
a

a

22 oktober 2010 19:08

Bilden är sjukt bra! skulle vilja lyckas som henne!

Sv: Jag vet faktiskt inte vad det är som får mig att må dåligt, en konstig känsla inuti mig bara. Men det känns bättre idag som tur är. :)
Och det är samma kille från i somras och han är underbar. Nej det är inte mitt första, men dom andra har jag inte känt på det här sättet som jag gör inför den här killen. Utan jag inbillade mig mer att jag gillade killen i mitt förra förhållande fast vi inte ens befann oss på samma plan. Han var min kompis, jag var hans älskling, förstår du?
Njuta ska man verkligen göra om man hittar den rätta, det bästa som finns! Och jag lovar att du kommer hitta din prins i din saga! Det gör vi alla, bara vi slutar försöka leta så damn mycket, det är då jag tror det bara kommer. Bjud på dig själv men överdriv inte.Han dyker nog upp när du minst anar det.

http://angapa.blogg.se

 
latzia

latzia

22 oktober 2010 19:40

Otrolig förändring iaf! :>

http://latzia.blogg.se

 
latzia

latzia

23 oktober 2010 12:58

sv: Oj, TACK :O :D Fast tyvär. Finns allt lite fett där ska jag tala om. :<

Träningen är olika vecka till veckan. Men jag har börjat skriva upp all min träning på bloggen som alltid finns där. Om du klickar dig in så ser du exempelvis till höger (i sido kollumen) att jag har skrivit upp veckans träning och planering :)
Hur menar du med frisk igen? :>

http://latzia.blogg.se

 
Ingen bild

fi

9 november 2010 10:29

om du tycker detta är normalt så tror ja du lider av en sjukdom som kallas anorexi. första bilden är hon smal på. och det är jättefint men den bild du strävar efter skriker sjukdom. tycker det är synd att vardagen består av bantning hos alla idag. hoppas du stannar där du är idag och kan tycka att det är fint utan att behöva se ens benstruktur. mjuka klappar är bäst ;)

Marine Summer

9 november 2010 23:11

Jag tror faktiskt inte ens att jag har en ätstörning. Haha. För jag äter normalt (frukost, lunch, mellis, middag) och tränar normalt. Eller, jag tränar mycket men inte mer än sunt (4-5 ggr/vecka).

Dock kanske jag har en skev kroppsuppfattning. Jag tycker att det är fint att vara smal, och jag har väll också insett att man inte kan vara för smal enligt samhället.

Man har inte anorexia bara för att man vill vara smalare än vad som klassas för sunt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards