marinesummer

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Marine Summer - 13 oktober 2010 20:52

Jag är fortfarande sjuk. Var hos doktorn idag och tog en massa prover. Därför kan jag inte träna. Har knappt rört mig på en veckan för att jag vill bli frisk. Men jag har ju fan inte blivit det. Är fortfarande lika bedrövlig. Eller lite bättre är jag. Men det räcker inte. Inte för att träna.


Om tre veckor är det en ganska stor fest. Och jag vill vara lite lättare då, lite finare. 2 kg lättare. Helt ärligt. Det är inte precis svårt. Det är typ lite mindre än ett kg i vecka.


Jag vet bara inte riktigt hur jag ska gå tillväga. Är lite osäker... För jag vet ju inte när jag kan börja träna igen.


MEN:

- jag har skippat godiset nu i snart två veckor, och eftersom det har gått så bra, tänker jag fortsätta i tre veckor till. Jag ska också försöka skippa socker i allmänhet. Förutom frukt. Frukt ska jag äta.

- Regelbundna måltider ska jag fortsätta, typ försöka minska lite på portionerna vid lunch och middag. Äta en bra frukost.

- skita i kolhydraterna vid lunch och äta grönsaker istället

- dricka mycket vatten och grönt te


Jag ska också försöka röra mig varje dag på något sätt. Gå på promenader (30-50 min) eller rida. Och sedan när jag blivit frisk ska jag börja springa tre gånger i veckan (5-7 km)


BTW - vad har hänt med sommarregndans?

  


Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards