marinesummer

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

4 kg ner

Av Marine Summer - 6 oktober 2010 22:24

Nu ska jag gå ner fyra kg.

Ska bli frisk från min förkylning, sedan kör jag.

Superhård träning varannan dag.

Varje gång jag tränar ska jag kämpa för att ta kroppen "to the next level", verkligen bara göra av med all energi som jag har. Jag ska svettas och lida, det ska göra ont och bara vara hemskt. För då vet jag att jag har tagit ut mig. Äta som vanlig ska jag göra fast nyttigare och mer regelbundet, inget godis.

Dricka mycket vatten.


Här är en "drink" som är jättebra för kroppen, ska försöka dricka ett glas om dagen. Så fort jag har blivit frisk. Har tänkt från och med måndag nästa vecka.


Drink:


Citronyoice

Cayenpeppar

Vatten

Honung



Jag har ett par byxor som är UK size 8 (size 4 är size zero, så då är de byxorna två stolekar över size zero) och de kommer inte helt och hållet på nu. Mitt mål är att de ska gliiida på. Hur lätt som helst. Fan. Jag kan bli smal. Jag SKA. Det handlar bara om att träna, träna, träna. Varannan dag. PEPPPPPPPPPPPP


   Ja, tack!


 
 
Becca

Becca

6 oktober 2010 22:38

har du haft en bra dag? :)

http://www.myranstankar.blogg.se

Marine Summer

7 oktober 2010 10:01

just nu har jag vaknat med en otrolig, otrolig, otrolig förkylning. Känns som stenar som trycker mot halsen när jag sväljer. Allt jag äter smakar antingen beskt, salt eller surt. Jag kan inte träna. Så det är lite tråkigt och jobbigt, sådär. Men å andra sidan kan jag bara ligga ner under täcket hela dagen. Mycket mat blir det nog dock inte. Energiunderskott imorgon. Ska väga mig nu också. Men jag tror min dag blir bra, mysig sådär. Du?

 
Ingen bild

dhl

26 oktober 2010 10:27

jag ska försöka droppa 4 kg den här veckan. lär bara bli tre men jag kör på en diet då man aldrig äter mer än 500 kalorier. (www.trehundratusen.blogg.se är min gamla blogg och där kan du hitta den, abc) det fungerar asbra att gå ner men så fort man börjar äta vanligt går man upp igen.
suger.
men jag måste vara fin om en vecka då jag ska träffa en gammal kompis!

Marine Summer

27 oktober 2010 07:07

Det suger att inte den enklaste vägen funkar. Jag har gått upp fyra kg (från 63 - 67) liksom bara sådär. Ser inte var det har satt sig. Gillar inte det. Gillar inte att jag väger något på 60 över huvutaget. Allt med en femma före är så mycket bättre. Om det så bara är 59. 58 kg är migg mål. Och jag har redan gått ner ett kg så det är "bara" åtta kg kvar. Haha... får träna hårt...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards