marinesummer

Senaste inläggen

Av Marine Summer - 30 november 2011 20:40

tisdag: minst 60 min PW

onsdag: cirka 60 min promenad

ANNONS
Av Marine Summer - 28 november 2011 21:24

frukost: 1 portion havregrynsgröt m. bär och 1 vörtbrödmacka m. skinka

lunch: omelätt

mellis: 1 apelsin, kokos och 4-5 pepparkakor

middag: Pasta, panerad kalkonbröst, tomatsås, sallad (2 portioner. Har ingen botten efter träning, blir inte mätt - fantastisk känsla. Älskar att äta!)

kväll: 2 after eight och min första SUPER PROTEIN COMPLEX COOKIES AND CREAM (proteindrink, högt rekomenderat av auktoritära träningsbloggare).


Fick mitt proteinpulver idag. Som jag skrattade när jag öppnade paketet, dunken var ju ENORM. Kändes helt överseriöst, "nu ska jag verkligen satsa på träningen" - typ. Luktar väldigt gott, återkommer om smaken. Ska dricka den till mellis och innan läggdags nu resten av året och så får vi la se om de blir skillnad. Kommer ta en före och efterbild i alla fall!


 



ANNONS
Av Marine Summer - 28 november 2011 21:19

40 min spinning bas (svettigt) & styrka för mage


Kommentar: Det brände rehjält i benen när jag körde spinning och jag ville verkligen ge upp och fly därifrån flera gånger, men då bara sänkte jag motståndet för några sekunder och sedan ökade och och KOM TILLBAKS IGEN. Det brände även rehjält när jag körde mage och jag kände verkligen hur jag pumpade ut allt som fanns att ta. Väldigt givande pass.


 



Av Marine Summer - 27 november 2011 19:34

måndag: 60 min skivstång

tisdag: -

onsdag: -

torsdag: 60 min skivstång

fredag: 40 min spinning (svettigt!)

lördag: ca. 50 min rask promenad

söndag: 40 min spinning (svettigt!)


Kommentar: Jag vet inte... jag tycker att jag borde spinna mer faktiskt. Vill reducera lite mer fett från min kropp. Har även beställt riktigt bra proteinpulver som jag ska intaga 2 ggr om dagen ( eftermiddags- och kvällsmål). Så... i kombination med ökat cardio så hoppas jag på att sänka min fettprocent och se resultat innan årets slut. Räknar med att få pulvret i veckan! För övrigt helt okej träningsvecka.


  



Av Marine Summer - 25 november 2011 22:09

40 min skivstång (svettigt)


Kommentar: köttade på ganska bra ikväll och blev rehjält svettig kan jag meddela. Endorfiner efteråt och förväntar mig lite ömma muskler imorgon.


 

Av Marine Summer - 24 november 2011 23:07

 


60 min skivstång


kommentar: Tungt pass och tekniken gick dåligt, lastade dock på extra idag vilket var bra!

Av Marine Summer - 23 november 2011 22:47

Frukost: lite av varge: lite gröt, lite fil, lite tunnbröd m. skinka

Lunch: varm macka m. mozzarella och pesto

mellis: ½ pepparkaksmuffins, kaffelatte, 1 tunnbrödsmacka

middag: kassler, ris, sås, sallad

kväll: 4 pepparkakor och lite lättglögg


jag måste lugna mig med det söta. chilla med det söta. Lyckades ju skaffa mig sjuuukt bra vanor innan med sött 1-2 ggr i vecka. Nu är det lite varke dag. Mycket bättre att ersätta den söta eftermiddagsmellisen och kvällsmellisen med fruk & keso & fil o.s.v


 



Av Marine Summer - 22 november 2011 22:10

mår lite dåligt igen... men ska rycka upp mig en gång för alla nu!

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Följ bloggen

Följ marinesummer med Blogkeen
Följ marinesummer med Bloglovin'

Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se