marinesummer

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Marine Summer - 28 november 2011 21:24

frukost: 1 portion havregrynsgröt m. bär och 1 vörtbrödmacka m. skinka

lunch: omelätt

mellis: 1 apelsin, kokos och 4-5 pepparkakor

middag: Pasta, panerad kalkonbröst, tomatsås, sallad (2 portioner. Har ingen botten efter träning, blir inte mätt - fantastisk känsla. Älskar att äta!)

kväll: 2 after eight och min första SUPER PROTEIN COMPLEX COOKIES AND CREAM (proteindrink, högt rekomenderat av auktoritära träningsbloggare).


Fick mitt proteinpulver idag. Som jag skrattade när jag öppnade paketet, dunken var ju ENORM. Kändes helt överseriöst, "nu ska jag verkligen satsa på träningen" - typ. Luktar väldigt gott, återkommer om smaken. Ska dricka den till mellis och innan läggdags nu resten av året och så får vi la se om de blir skillnad. Kommer ta en före och efterbild i alla fall!


 



Av Marine Summer - 28 november 2011 21:19

40 min spinning bas (svettigt) & styrka för mage


Kommentar: Det brände rehjält i benen när jag körde spinning och jag ville verkligen ge upp och fly därifrån flera gånger, men då bara sänkte jag motståndet för några sekunder och sedan ökade och och KOM TILLBAKS IGEN. Det brände även rehjält när jag körde mage och jag kände verkligen hur jag pumpade ut allt som fanns att ta. Väldigt givande pass.


 



Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards