marinesummer

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Måndagsträning

Av Marine Summer - 31 oktober 2011 20:29

60 min skivstång


Kommentar: Jag har varit helt seg och trött nu sedan i fredags, och vad gör man då? Jo man lyssnar på kroppen och vilar. Idag har jag nästan känt mig helt återställd men har ändå mest varit hemma och myst för vädret har varit mulet. Jag kunde hur som helst trycka ut ordentligt på passet ikväll, jag blev röd, svettig och flåsig vilket var ganska härligt.


Imorgon blir en lång och aktiv dag, vilket är bra för det är dags för mig att komma ut och aktivera mig igen efter dessa dagars vila! Upp och hoppa klockan 07:15 för att vara hos tandläkaren 07:40. Sedan hade jag tänkt gå hem, äta en banan och (om vädret tillåter) springa en runda i skogen innan en härlig frukost. Sen på förmiddagen ska jag åka till en annan stad med en vän och vi ska väll mysa på fik och sådant. Sedan på kvällen ska jag till ytterligare en stad och träffa en annan kompis, haha, och förhoppningsvisa äta ute. Sedan hem till henne. Det ska blir trevligt att vara lite social efter att bara ha varit hemma i tre dagar nu, haha! (Är väldigt beroende av att träffa folk och umgås så efter 2-3 dagar ensam börjar jag känna mig isolerad och obekväm).


 

 
 
nadja

nadja

1 november 2011 09:00

har du helt kommit över de jobbiga tankarna i samband med fika nu?
bra att du lyssnade på kroppen, jag ska börja göra det igen. jag börjar idag. :)

återigen - tack för ett inlägg som gjorde mig på ännu bättre humör.
<3

http://igiveyouthemorning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards