marinesummer

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Marine Summer - 29 oktober 2011 12:27

Vilade igår och kommer återhämta mig idag med.

Idag är jag otroligt seg och trött då jag var på fest igår (dock dricker jag aldrig alkohol så jag slipper bakfyllan).

Mina planer är att lyssna på musik, måla och plocka undan lite till ikväll då jag ska laga middag till mig och en vän.

Jag känner riktigt hur min kropp behöver kolhydratsladdning idag, fylla på med energi så jag är redo för en ny träningsvecka!


Ikväll ska jag nog laga pasta med något tillbehör, eller så blir det något annat gott ur min nya kokbok "Mat från hela världen", som jag fick i födelsedagspresent. Till efterätt är jag ganska säker på att jag slår ihop en chokladmousse.


Min kropp är stel och ömmar. Ush och fy. Hoppas er dag blir fin. Kram.


 





Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards