marinesummer

Alla inlägg under september 2011

Av Marine Summer - 10 september 2011 17:30

Dagens träning: 40 min spinning (svettigt) och lite mage.

Kommentar: GUD- vad- härligt det var att stiga up tidigt och spinna på morgonen. Frukosten smakade fantastiskt efter (kesokesella med valnötter, solrosfrön- och kärnor, kokos, hallon och linfrön samt ett sportknäcke med hårdkokt ägg)

Dagens mys: "stekta gröna tomater" såg jag. En helt underbar film som gjorde mig varm i hjärtat, supermysig.



  

Av Marine Summer - 9 september 2011 19:32

Dagens träning: 40 min spinning

Dagens mumms: Glass i stora lass

Dagens väder: Blå himmel, kallt och friskt

Dagens humör: Helt okej.

Dagens låt: "electic feel" med MGMT

Dagens bild:

 

Av Marine Summer - 7 september 2011 20:23

Dagens träning: 40 min spinning bas

Dagens gott: Ja... allt har ju varit gott. Men middagen var nog godast - färsk pasta med riktig Italiensk hemmagjord köttfärssås, smakade också en Italiensk klassiker: färsk pasta med smör och vitlök. GAHHHGOTTGOTT!


Så... varsågod, kroppen! Här får du kolhydrater.

Jag förväntar mig förövrigt att vara uppsvälld av vatten resten av veckan ( blir oftast det när jag äter mkt kolhydrater en dag, åt nämligen äppelpaj till mellis. Tihi, men den var inte så god dock)


 


Av Marine Summer - 6 september 2011 21:15

Dagens träning: 75 min yoga

Dagens inspiration: En finfin frukost jag åt en gång.

 

Av Marine Summer - 5 september 2011 21:24

Dagens träning: 45 min spinning medel (SVETTIG)

Dagens allmäna kommentar: Idag har jag ätit lite konstigt. Så-åt på eftermiddagen, dock nyttigt och så, men det var ändå småätning som försigicks. Dock gav det en massa energi att trycka ut totalt på spinningpasset jag körde, svetten bara dröp. Väldigt behagligt... efteråt.


 



Av Marine Summer - 4 september 2011 21:02

Måndag: Core och 3 km jogging

Tisdag: 40 min spinning & 75 min yoga

Onsdag: 40 min spinning

Torsdag: -

Fredag: -

Lördag: 2,5 km powerwalk

Söndag: 4 km jogging, 1 km powerwalk


Antal träningspass: 6 (räknar inte med den lilla powerwalken i lördags)


Utvärdering: Början på veckan var hård, fick extrem träningsverk. Var därför tvungen att vila i tre dagar (räknar inte riktigt powerwalk som träning). Jag sprang i morse och det var härligt, men kunde inte trycka på ordentligt för jag var riktigt hungrig trots att jag åt en banan innan jag tog mig ut. Dessutom är inte löpning min typ av träningsform. Finner det inte roligt och därför tar jag inte i, och därför utvecklas jag inte. Nej, spinning är mer min kopp the. Så härligt när jag tar ut mig rehjält och låter svetten spruta!


 



Av Marine Summer - 4 september 2011 21:01

Dagens träning: 4 km jogging, 1 km powerwalk ( 5 km totalt)

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards