marinesummer

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marine Summer - 13 augusti 2011 19:37

Dagens träning: 3 km powerwalk & 3 km jogg (6 km totalt)


Från och med idag ska jag endast fokusera på träningen, inte maten. Jag vägrar vara en del av denna bantningshets längre. Jag orkar verkligen inte, orkar inte längre.


Jag kommer fortsätta med denna livsstil som jag har nu, som jag tycker om. Vilket innebär mycket nyttigt, mycket träning och så lite smått och gott här och där. Men jag vägrar äta allt jag äter, och träna alla mina träningspass för ett enda syfte - att gå ner i vikt. Det skapar så jävla mycket ångest och jag mår ganska dåligt utav det till och från. Jag vill träna för att det är KUL och äta för att det är GOTT.


Jag vill leva ett LIV.


 

Av Marine Summer - 12 augusti 2011 19:24

Frukostmat...

...är det enda jag äter. Det enda jag kan äta utan att få ångest. Hur blev det såhär? Ska snart lägga av med powerwalkarna och börja köra konditionsträning igen. Börjar bli dags för det nu när hösten börjar smyga sig på. För när jag tränar hårt, känner jag mig duktig och då känns det som att jag faktiskt behöver mat.


 



Av Marine Summer - 10 augusti 2011 13:43

Vilken är den bästa filmen du har sett?


- notera att i´m reaching out to you, vilket är väldigt ovanligt i denna bloggen. En ganska stor sak, för att inte säga så. Att jag skriver mer än typ två meningar. Fattar inte hur jag kan ha så många läsare egentligen. Min blogg är bara lite bokstäver och stulna bilder.

 

 

   

Av Marine Summer - 10 augusti 2011 13:42

Träning: 7,5 km powerwalk


 

Av Marine Summer - 10 augusti 2011 13:38

Träning: 10 km powerwalk


 


Av Marine Summer - 5 augusti 2011 23:05

Dagens träning: 10 km powerwalk

Dagens trevligt: Långfika med kompis

Dagens gott: kladdkaka på restaurang


 


Av Marine Summer - 4 augusti 2011 17:56

Dagens träning: 10 km powerwalk

Dagens duktig: städat, pumpat däcken i cykeln och gått några viktiga ärenden ( + tränat, såklart!)

Dagens grej: Kollade precis upp näringsinformation från espresso house... borde jag ej gjort, fick lite ångest över alla kalorier. Ska nämligen fika där nu och är lite konfunderad över vad jag ska välja...? Känns jobbigt.


 



Av Marine Summer - 3 augusti 2011 21:18

Dagens träning: 7,5 km powerwalk

Dagens gott: ärtsoppa och pannkakor

Dagens lycka: 3 ûbersnygga klänningar, 1 kjol och 1 linne


Sitter fint :)


 

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards