marinesummer

Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

GOD morgon!

Av Marine Summer - 13 juni 2011 10:36

Den här dagen börjas på bästa sätt - med davosgröt (halv portion: ½ dl havregryn som blandas m. 1 dl turkisk yoghurt och denna gång honung, låt stå över natten och svälla) som jag har toppat med krossade linfrön, solroskärnor, russin och valnötter. När jag avnjuter detta ska jag titta på simpsons!


Det blev ingen mil igår. Hade ingen mental ork att sporra mig till det. Powerwalkade 5 km istället. Idag ska jag rida. Annars ska jag nog låta benen vila.


Nu har jag rört mig väldigt mycket och ätit väldigt nyttigt i flera dagar, så idag tänkte jag unna mig lite gott och sådant. Ska fika t.ex :)

Det behövs, för att hålla livsglädjen och motivationen uppe.


Puss.


 

 
 
nadja

nadja

13 juni 2011 12:00

jag testade davosgröten för ett tag sen när du skrev om den, fast med lättyoghurt, och det var gott. ingen jättefavvis men gott. alltid kul att testa nytt och att ha flera alternativ så livet inte blir så enformigt. och det låter fint med fika. jag tror som du att det är bra för själen ibland.

<3

http://igiveyouthemorning.blogg.se

 
borta

borta

13 juni 2011 22:58

sv: Jo jag vet att det är så. jag bara orkar faktiskt inte just nu. att ändra min livsstil helt. det gör jag på så många andra plan just nu.så för mig blir det helt enkelt att bara att äta minre. ca 700 kcal om dagen i några dagar. så jag är nere på min "normala" vikt igen och kan fokusera på att vara nyttig.
<3

http://shutuplisten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards