marinesummer

Alla inlägg under maj 2011

Av Marine Summer - 18 maj 2011 21:40

Frukost: 1 portion gröt m. russin, mjök och sylt &  ½ macka m. pålägg

Lunch: 1 knäckemacka och 1 mjuk macka m. ruccola, lax, salami och lite turkisk yoghurt

Mellis: 1 Bravo juice och 1 äpple

Middag: svart ris (supernyttigt) och kycklinggryta


Väldigt bra idag. Är sötsugen men jag får gott ta och stå ut. Detta intag är BRA, mer skulle bli överflödigt!


  

Bild tagen av mig.


Av Marine Summer - 17 maj 2011 22:23

           

 

Av Marine Summer - 17 maj 2011 22:09

Frukost: 1 banan m. turkisk yoghurt, 1 clementin och 1 mcka m. pålägg

Lunch: Soppa

Mellis: 1 macka m. pålägg, 4 katrinplommon (torkade)

Träning: 60 min gympa och styrka för mage och rygg

Efter träning: Återhämtningsshake

Middag: Pastarätt

Kväll: 3 lindh chokladkulor och 1 ruta vanlig choklad


Fuck, vad mycket och jag är jävligt sötsugen.

Känner mig större än på länge.

Bätte imorgon, tack!

     

Bild gjord av mig.



Av Marine Summer - 16 maj 2011 21:47

Frukost: 1 portion havregrynsgröt m. mjölk, russin och sylt. 1 macka m. pålägg

Lunch: 2,5 mackor m. pålägg, 1 clementin och 1 prinskorv

Träning: 60 min afrikansk dans

Middag: 1 minibaguett m. smör och ost, fisksoppa


 



Av Marine Summer - 12 maj 2011 06:57

Igårkväll mätte jag 72 cm runt midjan.

Nu i morse, precis, var det endast 67 cm runt! (= jag har minskat med en halv cm denna vecka, om man inte räkna med "vattencentimeterna")

Haha, snacka om fysikens under.


Mitt mål till idag var att jag skulle kunna mäta 67 cm runt min midja, och se där, jag lyckades!


Nu är det bara en cm kvar till mitt mål.

I´m almost there, I can taste it!


 

http://thinspiration-pictures.blogspot.com/search?updated-max=2011-04-15T01%3A48%3A00%2B10%3A00&max-results=3

Av Marine Summer - 11 maj 2011 18:46

Har varit helt konstig i magen, uppsvälld och haft ont, den senaste veckan.


Det är fan sommar nu och jag känner mig inte riktigt redo. I lördags mätte jag 67,5 runt min midja, och idag var jag cirka 70 cm runt midjan. Snacka om att vara uppsvälld!!! Orkar inte.

Av Marine Summer - 10 maj 2011 21:32

Frukost: 1 portion havregrynsgröt m. mjölk och russin, 1 knäckemacka m. pålägg

Lunch: brocolli, fisk, potatismos och sås ( halv tallrik)

Mellis: 1 knäckemacka m. pålägg, 1 banan m. turkisk yoghurt

Träning: 60 min gympa och styrka för mage, rygg och ben

Efter träning: återhämtningsdrink

Middag: Liten bit kött, lite rotfrukter, sallad och sås + 1 macka


:)


Av Marine Summer - 10 maj 2011 11:46

Nu är det så här, mina vänner.

För att uttrycka exakt vad jag känner.

För att tala klarspråk, såklart.

Så att sanningen visar sig så uppenbart.


Ert beteende är så äckligt, ska ni veta.

Att man efter äckligare människor verkligen får leta.

Det kliar på kroppen, när jag hör era namn.

Första priset i falskhet har ni väl rott i hamn.


Ni tror ni kommer undan, så blåögda ni är!

För sanningen i hand, ni alltid med er bär.

För så sant som det är sagt, och sagt det nu är.

Att falskheten i hand, ni alltid med er bär.


För nu är det så här, mina vänner.

För att uttrycka exakt vad jag känner.

För att tala klarspråk, såklart.

Så att sanningen visar sig så uppenbart.


Jag tycker inte om er.

Vi är inte vänner längre.

Och detta är sanningen.

 

   



Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards