marinesummer

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Marine Summer - 15 april 2011 11:46

Vågen visade 63, 5 imorse

= 1 kg upp.

Men mitt mått kring midjan har gått ner en cm.

70 cm runt midjan är jag nu.

Har minskat med 3 cm denna vår.

Mitt mål är 66 cm.

= 4 cm kvar.


Jag tycker att jag ser allmänt mer fit ut.

Jag har tränat varje dag hitills, som jag bestämde i söndags.

Idag reser jag bor och kommer hem på tisdag.

Så det kommer bli lite tyst här ett tag.


Mitt mål till nästa helg är att väga runt 62 kg.

Ner till 60 ska jag.

Och jag har ju tid.

Detta kommer gå bra.

Måste bara lära mig att slappna av.

Chilla lite.

Grejen är att jag inte ens satsar på att få en pinnsmal kropp.

Jag har förmånen att ha väldigt kvinliga former, typ timglas figur (minus de stora brösten, har små). Och jag vill gå ner lite i vikt för att betona min KURVOR mera. För att få en MER kvinnlig kropp. Alltså en smal midja med platt och fast mage och sedan breda höfter och någorlunda fasta ben.

 

 

Denna kvinna har sjukt snygg kropp. Om jag vore man (eller lesbisk) så skulle jag lätt föredra någon med en sådan kropp, före allt annat!

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards