marinesummer

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Marine Summer - 10 april 2011 21:20

Frukost:

  

Lunch:

  

Mellis:

  

Middag:

 



Träning: Löpning (med inslag av gång) 40 min

 

Helt okej för att vara en söndag. Det är alltid lättare på vardagarna.


Av Marine Summer - 10 april 2011 17:05

Jag kan typ fylla nävarna med fett.

Allt jag är, är fett.

Fett, fett, fett.


Det är nog fan bara vatten och muskler som har försvunnit.

Jag känner mig tjock.


Och dålig.


Har bara tränat två gånger denna vecka.

Känns knappt lönt att träna idag.

Men jag ska.

Jag ska springa nu.


Min kompis var på fest igår och hade tydligen superamasing.

Jag hade kunnat varit där, men fick ej.

Känner mig bitter.

Är sur på livet.

Faktiskt.


 

Tagen från: http://thinspiration-pictures.blogspot.com/

Såhär vill jag se ut, men det gör jag fan inte.

Det är så mycket jag inte har.

Av Marine Summer - 10 april 2011 11:55

Åt ganska mycket igår och jag har fortfarande lite ångest över det även fast jag vet att det inte påverkar något.


Idag är det back to business i alla fal.


Har ont i huvudet, är sjukt trött och förkyld.

Måste plugga som en dåre.

Träna av något slag.


Har fan knappt tränat alls denna vecka.

Nästa vecka ska jag träna mån-fre. Sedan reser jag bort.


 



Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards