marinesummer

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Marine Summer - 7 april 2011 22:15

Sket förövrigt i lunchen. Inte för att jag ville "spara kcal" för man ska EJ hoppa över måltider, utan för att har inte ville äta med den "kompisen" som fanns till hands. Tycker inte om henne, men får ändå dras med tjejen.


Ikväll fikade hon, jag och min närmsta tjejkompis. Min närmsta tjejkompis fick reda på att jag skitit i lunchen, suckade och sade "nej... det var ju inte bra" på ett sådant sätt så jag VISSTE att hon tänkte att jag säkert bantar eller har fått något ätstörning. Vi snackar ganska mycket om våran andra kompis som har en ätstörning, om hur torrt det är att hon aldrig äter och att de är het galet och tråkigt och hopsnörpt och blablabla. Jag vill inte att hon ska börja prata så om mig. Hon förstår inte ätstörningar, hon tänker att man bara "ska skärpa sig", typ. Och jag har SETT hur hon har GRANSKAT min talrick (innehållande bara grönsaker) i skolan. Fan, såklart hon misstänker något. Vilken hycklare jag måste verka som, det är ju alltid JAG som håller på att tjata om att "träna, äta rehjält och njuta av livet - allt annat är TORRT och TRISST"


Fuck.

 

 

fuckyeahyoungmen.com

Av Marine Summer - 7 april 2011 22:00

Frukost: 1 banan & 1 päron

Mellis: 1 portion havregrynsgröt, 1 liten bit kladdkaka, ½ morot och gurka

Middag: 3 bitar ankbröst, 2 rösti, sås och broccoli + bönor & 1 macka


Det ser fan mycket ut, men det har ej varit mycket!!! Har varit helt slut, trött, deppig hela jävla dagen. Har fortfarande ont i huvudet, har ej tränat heller. Redan bränt mina två vilodagar denna vecka. Hardcore workout för hela slanten de tre resterande dagarna.




Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards