marinesummer

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Marine Summer - 5 april 2011 20:36

Frukost: 1 äpple

Lunch: Lite sallad

Mellis: 1 banan

Middag: lax, sallad och sås

Kväll: 1 lussekatt (haha)


Av Marine Summer - 5 april 2011 18:52

  

Är detta jag? Verkligen? Lite så tänkte jag när jag hade tagit bilden. Bilder ljuger inte, antar jag. Och jag tycker faktiskt att jag ser ganska smal ut på bilden. Antar att överkroppen är min bästa kroppsdel... det är väll benen som vägras med att bli smala, faktiskt.


Första bilden på mig, också. Tycker det känns lite "hej här är jag, ge mig komplimanger" blabla. Vet inte varför jag lägger in den, kanske som en påminnelse till mig själv att 5 kg GÖR skillnad. De dagar jag tvivlar.



Av Marine Summer - 5 april 2011 09:44

Gud vad jag känner mig stor, plufsig och värdelös. Är så rädd att jag inte kommer hinna gå ner till 60 kg innan bladen på träden har sagit ut. Jag ser det som en stort personligt misslyckande om jag ej skulle nå mitt lov till sommarlovet. Jag har himla mycket prestationsångest i kroppen idag.


Jag måste verkligen ha gått ner till 62 kg denna vecka. Det måste jag. Men det känns som det är omöjligt, eller något... ush.


 

EXAKT sådana här ben vill jag har. SÅ långt bort.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards