marinesummer

Alla inlägg under mars 2011

Av Marine Summer - 22 mars 2011 22:35

Frukost: 1 äpple m. 2 matskedar turkisk youghurt och 1 fullkornsmacka

Lunch: Fisk och sallad (halv tallrik)

Mellis: 1 päron m. turkisk yoghurt och 2 fullkornsmackor m. pålägg

Träning: Jogga/gick 7 km

Middag: 4 skivor ankbröst, 3 rösti, sås och sallad

Kväll: 9 godisbitar



JAHA, ja. Hungrig idag? Aja, vad ska jag göra åt det nu, liksom? Får försöka hålla mig med maten till söndag, nu. Puss.


 

Av Marine Summer - 22 mars 2011 18:35

Luften var ljum när jag sprang i skogen innan. Solen stålar sipprade ner mellan grenarna. Tranorna kom i lördags. Är våren verkligen påväg? Jag vågar hoppas. Våga, ni med.


Här är en låt vid namn Spring.

Av Marine Summer - 21 mars 2011 21:26

Frukost: 1 banan m. turkisk youghurt + 1 grov macka m. smör

Lunch: Sallad, pastasallad och dressing (mindre än en halv tallrik där hälften av portionen var sallad)

Mellis: 1 äpple, några nötter, liiite lax och 4 skivor ost

Träning: 2 h och 30 min promenad

Middag: 5 fallafellbollar, 1 potatis, sallad och turkis yoghurt

Kväll: 2 bitar mörk choklad


Är sjukt nöjd med träningen idag. Har läst att 2,5 h rask promenad förnränner runt 1000 kcal. I så fall ligger jag jävligt bra till. Bra jobbat, Marine!!!


   Bild tagen av mig.

Av Marine Summer - 21 mars 2011 16:15

Ångest. Så onödigt då den oftast inte har någon rimlig eller sannolik grund.


Jag får lite panik när jag tänker på att jag har försökt gå ner till 60 kg i ett år nu, men ej lyckats. Jag MÅSTE lyckas innan sommarlovet, fan också. Vill inte kämpa utan resultat längre.


Nu har jag legat på 64,7 i två veckor snart. Denna vecka SKA jag gå ner ett kilo, minst. Så ska försöka få in minst en timmes motion om dagen nu.


Jag känner mig så himla stressad. Jag har väll bara runt 8 veckor på mig eller något? Jag måste verkligen kämpa mig ner till 60 kg nu och sedan får jag hitta något sätt att stanna där. Det känns som om jag åt lite för mycket till mellis, så ska försöka hålla igen middagen ikväll.


Morgon vikt imorse: 64, 8


Imorgon ska den vara lägre.

 

 

 

 

http://thinspiration-pictures.blogspot.com/

 

Jag har använt denna bild en hel del, men den är så jäkla BRA. Kolla förvandlingen, liksom? Om jag blir som hon i mitten kommer jag nog att vara nöjd.

Av Marine Summer - 20 mars 2011 19:24

Måndag: 60 min powerwalk

Tisdag: 60 min powerwalk

Onsdag: vila

Torsdag: 60 min hardcore träning

Fredag: 60 min powerwalk

Lördag: 70 min löpning

Söndag: vila


Varierad vecka. Ska försöka få in minst tre konditionspass nästa vecka.


 

Ehm, ja tack!


Av Marine Summer - 19 mars 2011 10:38

I solskenet kommer jag snart springa, springa en mil.



Av Marine Summer - 17 mars 2011 22:56

Frukost: 1 banan, 1 matsked turkisk youghurt

Lunch:  

Mellis:

  

Träning: 60 min hardcore träningspass

Middag: Wookade grönsaker och kött m. turkisk yoghurt

Kväll: 2 bitar mörk choklad


Fortfarande ångest för den jäkla bullen med smör och honung. Allt annat känns nyttigt, till och med de två bitar mörk choklad jag åt. Men bullen, den känns bara onödig!!!

Av Marine Summer - 17 mars 2011 17:21

Hej, tjockis, hur är det?

Det är som det är när man råkar vara en tjockis!


Känner bara fett just nu. Blöö... inga muskler kvar - bara fett!

Ska köra ett hardcore pass ikväll, fler SKA det bli. Ska börjar träna relativt hårt igen... men varva med långa powerwalks så jag inte blir så hungrig för då börjar jag äta mer.


Jag har väldig ångest för en liten buller jag åt innan. Endast vitt mjöl i den, hade smör och honung på och det smakade wienerbröd. Kändes inte bra kan jag säga även om det var gott då.


  

Skulle göra väldigt mycket... kommer göra väldigt mycket...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards