marinesummer

Alla inlägg under mars 2011

Av Marine Summer - 28 mars 2011 21:23

Frukost:   Mellis:

   Lunch:

  

Middag: 1 liiiten bakad potatis+smör, 3 vegetariska nuggets, sallad & turkisk youghurt


Träning: 100 min powerwalk


Av Marine Summer - 28 mars 2011 09:43

Unnade mig att äta som en normal person igår. För det var söndag.


Idag är jag ledig och kommer ägna de första minutrarna åt lite motivation till att hålla mig till frukt och en skål med gröt innan middagen ikväll. Jag vet vad jag vill ha, och detta är en vår då jag lyckas.


Är du ny läsare? Kommentera så kollar jag in din blogg, letar nämligen efter lite nytt och inspirerande :)


Här kommer lite fina bilder från denna sida:

http://thinspiration-pictures.blogspot.com/


                 

Av Marine Summer - 27 mars 2011 12:26

Det kommer krävas mycket för att få mig att lämna denna mysiga soffa idag.

Jag har sträckt mitt ben så kan knappt gå, haha.

Fan också, liksom.


Ska nog baka kladdkaka senare, det är söndag = inte lika strikt med maten.

Ska plugga också.

Mysiga, mysiga söndag.


Är lite rädd att mitt positiva jag har kommit i skymundan lite.

Jag vill inte gå tillbaks till att var negativ.

Det får jag inte.

Det kommer jag inte.

Jag får tillåta mig att känna mig osäker idag,

men imorgon måste jag tillåta mig att känna mig stark.

 

 

http://dangerousbodycrash.tumblr.com/

Av Marine Summer - 27 mars 2011 12:24

Frukost: 1 äpple m. lite turkisk youghurt

Lunch: 1 banan, en halv avokado och en bit ost

Middag: Tacos: 1 fyllt skal med en massa gott + lite extra tillbehör efter det

Efterätt: 1 kex m. ost och marmelad, 1 gräddbulle


:)


Av Marine Summer - 26 mars 2011 13:50

Åt en del godis igår.

Gör inget.

Kompenserar det idag.


Vi är några tjejer som ska äta middag tsm ikväll.

Tills dess kör jag enbart lite frukt och grönt.

Detta har jag ätit hitills:

. 1 äpple m. lite turkis youghurt

. några tuggor av en sallad jag gjorde som visade sig vara ganska äcklig

. 1 banan


Ska försöka få in lite motion också.

Solen skiner.

Jag längtar efter vår och kärlek.

Japp.

Längtan, förvirran och en aning vårkänslor är temat för dagen.

Positiva marina är snart tillbaka. Hon har bara ledigt för helgen.


     

1. by me 2. kmr ej ihåg 3. thinspirationpictures.com

Av Marine Summer - 24 mars 2011 22:17

Frukost: 1 päron

Lunch: Enbart olika typer av sallad (Gurka, viktål m.m.)

Mellis: 1 päron

Middag: ris, köttgryta, turkis youghurt och en halv avokado

Kväll: 2 bitar mörk choklad


Träning: 45 min powerwalk


Är nöjd med dagen.

Planen för mitt matskema hädanefter är att äta endast frukt och grönt fram tills middagen, och kanske en eller två bitar mörk choklad därefter. På det viset kan jag känna mig motiverad att hålla igen hela dagen, för jag vet att belöningen kommer på kvällen. Daglig motion känner är också viktigt, känner jag. Kommer prova detta i några veckor och se hur mycket jag går ner.


puss.


 

Av Marine Summer - 24 mars 2011 17:54

Här kämpar jag på, ja! Andra dagen in i ett lite hårdare, men förhoppningsvis mer effektivt, matskema. Ni ska få se hur det ser ut när jag postar "mat&träning idag" senare ikväll :)


11 veckor kvar till sommarlovet!

4-6 kilo kvar att gå ner.

Det FINNS inga ursäkter, man kan äta lite av allt om man har rätt proportioner.

Let´s go.


 

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards