marinesummer

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Marine Summer - 30 mars 2011 22:58

Har känt mig helt tom och energilös in i märgen idag. Har resulterat i mer mat.


Frukost: 1 päron, turkisk yoghurt

Lunch: 1 vegetarisk wrap

Mellis: 2 skivor ankbröst, 1 bit ost, 1 knäckemacka m. parmaskinka

Middag: wookade grönsaker m. wookat kött + turkisk yoghurt (halv talrick)

Kväll: 1 macka m. smör och 1 liten bit kladdkaka


Jajaja, ingen träning heller men jajaja. SKitsamma,blir nog bra imorgon tror jag! Måste sova nu innan jag börjar böla av utmattning.

Av Marine Summer - 30 mars 2011 18:37

Mellan mamma och mig imorse.


Mamma - Nu får du inte gå ner mer.

Jag - Vadå?

Mamma - Det känns som om du går ner i vikt hela tiden.


Min kompis när vi fikade (som aldrig säger sådana saker, och när hon säger något så menar hon det verkligen)


Kompis - Fan vad smal du ser ut i de jeansen!



Asså shit. På senare tid har jag verkligen fått många sådana här kommentarer. Det konstiga är att jag knappt blir glad, knappt bryr mig. Varför gör jag inte det? Och vadå "nu får du inte gå ner mer"? Jag väger ju 63,3 - jag har vägt mindre´, jag har vägd 58 innan men då sa hon inget? Ingen kan tvinga mig att gå upp i vikt. Jag styr själv över den !!!


 

Av Marine Summer - 30 mars 2011 09:43

Äntligen får jag skriva i kategorin viktminskning igen!


Förra veckan vägde jag: 64,8 kg


I morse vägde jag: 63,3 kg


Såhär lite har jag ine vägt sedan i sommras då jag hade varit magsjuk i två veckor, haha! Tänk att jag har gått ner 5 kg nu, sedan typ 2 veckor innan jul. Det är ändå en hel del, och sjukt många i min omgivning påpekar det ganska ofta. Att jag blivit "så smal". Hur kan 5 kg göra så mycket skillnad? Jag känner mig sjukt glad och nöjd över detta idag, iaf.


Nu är det i alla fall bara 3,3 kg kvar tills mitt delmål (60 kg).

Kan jag klara det till påsklovet? KLART JAG KAN!!!


Kom ihåg tjejer att äta många gånger på en dag. Och tänk näringsmässigt. Om ni nu ska minska ert intag, se till att det ni äter innehåller näring för kroppen att ta upp. Jag tänker väldigt mycket så, så man tillfredsställer kroppen så det kan arbeta även under lågt kcal intag.


 

Älskar denna bild.

http://thinspiration-pictures.blogspot.com/

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards