marinesummer

Alla inlägg under februari 2011

Av Marine Summer - 17 februari 2011 08:35

Igår åt jag as mycket. Har ångest för det. Är jätterädd för att gå upp i vikt. Alla säger att jag har blivit "så smal" men jag ser det inte. Jag väger ju lika mycket nu som ett år sedan?


Nu har jag haft två vilodagar efter varandra, och det ger mig också ångest. Så idag ska jag springa, imorgon ska jag försöka träna två gånger och sedan vore det bra om jag fick ihop sex träningspass i helgen. För då har jag tränat tio gånger, det känns lagom.


  



Av Marine Summer - 15 februari 2011 21:06

Hej allihop.

Anledningen till att jag har blivit mindre aktiv här är för att jag helt enkelt inte har haft något vettigt att skriva. Varken positivt eller negativt.


Mitt besökarantal är ganska lågt för tillfället, men ni som läser får gärna ställa en fråga ang. någonting. Det räcker egentligen med en fråga, bara en fråga och jag blir glad. Då ska jag svara på den i ett inlägg.


  

Av Marine Summer - 12 februari 2011 19:29

Frukost   2 mackor m. pålägg  

09:00 - 40 min promenad

Lunch - Dillstuvad potatis m. lax & 2 surdegsmackor m. ost

Fika - 1 semla

17:00 - 30 min ridning

Mellanmål - 2 mackor m. lax

Middag - Musslor och bröd

Ikväll - Kanske lite godis eller något, om jag är sugen.


  




Av Marine Summer - 12 februari 2011 14:05

Rubriken är en kommentar jag fick av min kompis mamma härom veckan, min kompis höll med.

När jag pratade med en annan kompis om mina träningsvanor sa hon "asså du måste ju ha typ 0% kroppsfett".

Jag bara "njaaee, inte riktigt va". hahaha.... yea right´, liksom.


Jag har faktiskt ingen aning om hur jag ser ut. Jag tittar i spegeln, men ser ingenting.


Är jag smal? Tjock? Vältränad?

Har jag gått upp? Ner?

Duger jag? Duger jag inte?

Jag vet inte. Kör på som vanligt bara, helt enkelt.


Har faktiskt hittat en ganska bra ballans i mitt ätande. Äter regelbundet och precis vad jag vill. Övervägande nyttig i.o.m att jag faktiskt VILL äta och TYCKER OM nyttig mat. Men jag äter nog en eller två chokladbitar om dagen ändå. Det som är bra med detta är att jag inte heller vräker i min onyttigheter på helgen för att "passa på" utan jag äter typ nästan likadant varje dag. Ibland mer, ibland mindre. Ganska skönt, faktiskt.


  

Kärlek. Så fint.

Av Marine Summer - 8 februari 2011 19:49

Igår: Dans 60 min

Idag: Sprang 1 MIL

 

I´m really impressed. Sprang oavbrutet, gick inte en enda gång. Hur underbart som helst.

Av Marine Summer - 6 februari 2011 23:14

Måndag: Simmade 22 längder och Dansade 1 h

Tisdag: Gympa 1 h

Onsdag: 30 min ridning

Torsdag: Intensivgympa 1 h

Fredag: 35 min ridning

Lördag: Vila

Söndag: Ridning och 1 h gympa


Antal pass: 8 st

Kommentar: Bra men jag fick inte ihop 10 pass som jag egentligen hade velat. Bättre lycka nästa vecka. Börjar dock känna mina magmuskler. De syns ju absolut inte men min mage är relativt hård.

Av Marine Summer - 6 februari 2011 23:10

Frukost: 2 rostade mackor m. pålägg

Träning: Ridning

Lunch: Lite risotto, skinka och 1 kycklingben

Träning: 1 h gympa

Middag: Pasta med parmaskinksås

Kvällsfika: Några praliner och 1 macka m. skinka


  

Av Marine Summer - 5 februari 2011 17:40

Idag köpte jag en fin klänning som inte hade suttit fint på min kropp för ett år sedan, det vet jag. I denna modell hade jag sett gigantisk ut, men nu ser jag helt normal ut. Fint.


Provade en bystier (korsett-Bh) i storlek xs-s och jag vet inte om det var modellen eller så, men den satt lite löst.


Ikväll ska jag dansa, dansa. Ser inte något vidare fram emot det, tror inte jag är en festprisse. Och glöm att jag ska dricka! 3000 kcal? NEJ TACK. Jag spenderar hellre kcal på god mat isf.


  

Sexeyyy.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards