marinesummer

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Marine Summer - 20 februari 2011 23:39

4 TV-program jag ser:
Ser ej på tv men om jag gör;
. Solsidan
. Simpsons
. Family guy

4 saker jag gjort idag:
Målat
Lyssnat på Moto Boy och låtit melankolin omfamna mig
Lite halvt trött skuttat runt på ett golv till musik (gympa 60 min)
Känt mig tom

4 saker som jag längtar efter:
VÅÅÅÅÅÅR
Kärlek
Närhet (av kärlek)
Ett gott och hjärtligt skratt

4 saker på önskelistan:
Kläder för en billig summa pengar
Nya vänner
Fler kvällar av vindrickande och musiklyssnande
Energi till hård träning

4 saker jag avskyr:
Oberäkneliga människor
Otrygghet
Rastlöshet
Känslan av att vara oattraktiv
  
Ge mig nu, tack.

Av Marine Summer - 20 februari 2011 19:01

Steg för steg närmar vi oss varandra.

Utan vetskapen om vad som komma skall.

För det som skall ske kommer således att ske.

Men det vet vi inte om.

Det vet ingen.

Inte tiden, inte ödet om det finns.

För inget är bestämt.

Ändå närmar vi oss varann, fast vi ej vet om det.

 

  



Av Marine Summer - 20 februari 2011 18:55

Måndag: Sprang 5 km

Tisdag: vila

Onsdag: vila

Torsdag: Ridning 30 min

Fredag: vila

Lördag: Ridning x min

Söndag: Ridning x min + 60 min gympa


Pass: 5


Kommentar: Den hör veckan har jag mest tagit det lugnt. Kände i hela kroppen redan i måndags att jag behövde det. Nu känner jag att jag har kraft och energi att köra hårt de kommande veckorna :)


  


Av Marine Summer - 20 februari 2011 12:30

Igår drack jag 2 glas alkohol. 1 glas mousserande vin och 1 litet glas gin&tonic. Blev inte alls full, knappt påverkad. Så egentligen borde jag väll inte få så himla mycket smre förbränning dessa dagar efter? Eller? Vet ni?

 

Idag ska jag rida nu på eftermiddagen och sedan ska jag antingen köra yoga eller gympa ikväll. Denna vecka har varit en vilovecka. Välbehövlig. Nästa vecka ska jag göra extra hårt (lov = mer tid). Ska utmana mig själv och se om jag lyckas få ihop 12 pass.


Puss


     

Fint.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards