marinesummer

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Marine Summer - 2 februari 2011 22:20

Frukost: 1 dl fil + 1 dl müsli, 1 knäckemacka m. skinka

Lunch: 1 fiskbit, ris och sallad m. dressing (en halv tallrick)

Mellis: 3 Knäckemackor m. pålägg

Träning: 30 min ridning

Middag: 2 kycklingben, 1,5 macka och sallad

Kvällsmat: 3 chokladbitar


Kommentar: Ja, vad ska jag säga? Ständig ångest hur jag än gör. Det känns som om jag trycker i mig mängder och inte tränar ett skit. Nu tränade jag liksom bara en gång idag igen. Imorgon ska jag bannemig få till två pass(!!)


  



Av Marine Summer - 2 februari 2011 15:45

Att vara ovetande om framtiden kan vara frustrerande.

Den här februaridagen vill jag veta att allt kommer bli bra.

Jag vill veta att festivaler i sommar väntar mig med hög musik, höga människor och hög gemenskap.

Jag vill veta att jag detta år äntligen kommer få smaka på kärlekens sötma.

Jag vill försäkra mig om att allt inte kommer vara som en gnagande, frätande längtan efter det som man vill ska komma.

Jag vill veta att februarimörkret försvinner.


Allt står så stilla.


  

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards