marinesummer

Alla inlägg under januari 2011

Av Marine Summer - 22 januari 2011 17:10

Det är inget fel på min kropp. Ska jag svälta mig två dagar varje vecka bara för att nöja andra? Kanske dags att jag mognar på allvar och inser mitt eget värde. Träna och ät och lev ditt liv, Marine. Du duger.


  

Av Marine Summer - 22 januari 2011 11:15

På måndag är det bad.

Så idag och imorgon ska jag äta nästan bara frukt och dricka massor av vatten.

Detta för att driva ut vätska ur kroppen. Mer än så kan jag inte göra. Kan inte fly ett faktum.

Av Marine Summer - 21 januari 2011 23:08

Ojojoj, mättmättmätt. Det vart kebab och sedan lite goids. Åt dock inte hela kebaben, så jäkla mycket pommes. Mådde illa.  Känns ganska bra ändå. Jag har ju tränat en timme om dagen hela veckan.

Skippar dansen imorgon.

Vill sova.

Ska rida och kanske springa istället.

God natt.



Av Marine Summer - 21 januari 2011 18:39

Red 40 min innan.

Idag äter jag lite gott och onyttigt. Mumms. Ska kolla film också. En riktigt mysfredag. Har inte så mycket mer att säga. Ni ska få en fin bild. Puss.


  

Av Marine Summer - 20 januari 2011 22:21

07:00 - 1 portion gröt med russin

11:00 -  

15:00 - 1 macka och 1 mjökchokladdricka

17:15 - Gympa puls 1 timme

20:00 - pasta och köttgryta, 1 knäckemacka

21:00 - 1 banan och 4 bitar choklad


Det blir bättre och bättre, tycker jag.

Av Marine Summer - 19 januari 2011 21:19

09:00 - 1 banan och lite juice

12:00 - Brocoligratäng, sallad och en macka

15:00 - 2,5 mackor och 1 clementin

18:15 - 1 h dans + styrka för magen

20:30 - Sallad, kassler, ris och sås


Bättre idag, tack och lov.

Av Marine Summer - 19 januari 2011 16:00

Asså jag pallar inte med mig själv.

Där satt jag alltså, på veckans lektion (detta är en tillvalskurs, så vi har denna lektion och denna klass bara en gång i veckan) och fann mig själv inspektera denna unga man med blicken. "Men lägg av, Marine, fan vad töntig du är". Försökte koncentrera mig på det läraren sa, för att efter cirka tio sekunde låta blicken glida tillbaks igen. Och läraren bara pratade, och eleverna bara lyssnade och där satt jag i mitten av ett kaos och kände mig dum. En dum 16 åring. En jäkla barnrumpa, det är vad jag är. Jag föreställer mig själv som så himla vuxen och förnufitg, men när det väl kommer till kritan är jag lika hjälplöst liten och dum som alla de andra.


Jag blir hur som helst trött. Jag mår inte bra av detta. Mår inte bra av detta kaos som råder i mig just nu. Vill ha ordning och reda, koll på den jag är och innre lugn. Så som det var innan. Och jag har ingen anledning att känna såhär. Ingenting har hänt. Inget har förändrats. Allt är som det alltid har varit. Det som gör detta töntigt, för att tala klarspråk, är att jag inte ens vet dennes namn.


  

En bild på mig som jag hittade i bloggarkivet... från i sommras tror jag. Eller på mig och på mig, är ju anonym. Men mina läppar i två färger. Lite flumm, dådär.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards