marinesummer

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Marine Summer - 12 januari 2011 20:54

07:30 - en knäckemacka med ost och gurka, 1 päron

12:00 - en liten portion rotfruktsgratäng, en halv apesin

20:00 - efter åtta timmars hunger åt jag en portion fiskgratäng med sallad. Hela portionen var väll ungefär en halv tallrik.

21:00 - en rostmacka med jordnötssmör och sylt, 1 päron


Ingen träning idag. Men imorgon blir det 2 h träning, niiiice.



Av Marine Summer - 12 januari 2011 19:04

Jag hoppade över träningen ikväll. Tänkte köra en timmes intensivt jympapass men jag har varit slut hela dagen (och väldigt hungrig) och kände helt enkelt bara inte för det. Jag tänkte att "om jag tvingar mig att gå när jag inget hellre vill än av sova, då kommer jag tillslut att tröttna och inte träna alls. Det måste ju finnas GLÄDJE i träning". Det var det som hände med gymmet, det slutade vara kul och jag pressade mig dit ändå. Nu spyr jag lite bara jag tänker på att gå dit. Ush.


Hursomhelst, fick ångest av detta beslut lite i efterhand. För nu vet jag inte om jag har "råd" att äta mina älskade och efterlängtade mackor. Hatar detta... har blivit så besatt på senaste tiden. Besatt av kontroll, kommer på mig själv att räkna mitt kcal intag för dagen om och om igen, vrida och vända på det. Planera inför resten av dagen, och morgondagen. Det skrämmer mig lite men samtidigt orkar jag inte bry mig för jag vill-bli-smal.


Ush, Marine...


  

Av Marine Summer - 12 januari 2011 16:52

Äter sparsamt under dagen, går hundrig i flera timmar, bara för att kunna spara ihop tillräckligt många kcal så jag kan äa två rostade mackor med jordnötsmör och sylt ikv. Logiskt?


Vad gör man inte för lite vardagslyx?


  

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards