marinesummer

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Marine Summer - 7 januari 2011 20:41

Frukost: 1 portion havregrynsgröt

Lunch: 1 päron, ett kycklingben och en knäckemacka. Till detta, pepparotsvisp.

  

Träning: 20 min ridning + lätt stallarbete. 20 min promenad.

Middag: potatisgratäng med kallskuret och sallad + en macka.

Av Marine Summer - 7 januari 2011 18:31

Jag är oroligt. Därför värker min mage.

Kände precis för att äta, sedan kom jag på att "jag kan ju inte äta nu när jag mår dåligt, då kommer det bli som om jag tröstäter, och det vill jag verkligen inte göra".


  

Bild tagen av mig.

Av Marine Summer - 7 januari 2011 12:16

Jag tog skit, svalde.

Det var som jag bad om mer.

Fyfan för er.


Ville behålla lugnet, friden.

Så jag gav förlåtande utan gräns.

Men ni bad om mer.

Fyfan för er.


Ni använder ordet 'vän', men dess betydelse förkastar ni. I hemlighet föraktar ni.

Ni smetar det i mitt ansikte, som en brun sörja av jord och sand.

Ni säger att det är jag fel. Att jag ej är välkommen in vänskapens land.

Och ni använder ordet 'vän', men dess betydelse förkastar ni. I hemlighet föraktar ni.


Jag tog emot allt överföld av tonnårig bitterhet, självgodhet.

Ni ville inte ha den. Så ni gav den.

Jag tänkte att ' det är bara att svälja, de menar inte så'.

Det spelade ingen roll hur långt ni kunde gå.


Men nu ställs jag mot väggen för ett brått jag inte begått.

Jag ska sona, tycker ni.

Men kolla på er själva, svaga jävla svin!


Jag tog skit, svalde.

Det var som jag bad om mer.

Fyfan för er.


Ville behålla lugnet, friden.

Så jag gav förlåtande utan gräns.

Men ni bad om mer.

Fyfan för er.


  


Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards