marinesummer

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Knästrumpor - ännu en anledning att gå ner i vikt

Av Marine Summer - 24 december 2010 21:16

Fick ett par svart knästrumpor i julklapp.

Hur ser de ut på mig?

Helt okej.

Skulle jag visa mig bland folk med dem så som jag ser ut nu?

Nej.

Men jag tror att när jag har blivit av med allt fett på mina vader och på mina knän (nivet, när jag har fått sådana där markerade knäskålar som kändisarna har), ja då ska jag använda dessa finafina knästrumpor.


Tycker att de är så snygga. Så himla fina.

 Blev skräckblandad förtjusning som rusade genom kroppen när jag fick dem. Glad över att äga ett par - ledsen för att ej än kunna använda dem.


  

När jag är såhär smal.


 
 
K

K

25 december 2010 13:28

Gud så glad jag blev av din kommentar, den värmde verkligen! Egentligen precis vad jag behöver höra, för jag har insett både genom det du skrev och när jag pratade med en kompis om "intaget", att det knappt var vad en normal person skulle stoppat i sig ändå. Jag har som sagt en skev bild av vad som är för mycket, men blir SÅ övertygad om att jag har fått i mig ofantliga mängder och att jag kommer att vakna upp som tjock. Eller rättare sagt, att det jag har ätit kommer göra att jag går upp en massa dagarna efter.
Ska verkligen försöka se kommentaren som en komplimang, blev bara så jäkla ledsen! Dumt nog vet han inte om min relation till mat, annars hade han nog inte sagt precis så. Maybe! Hoppas du hade det jättemysigt i alla fall, och att du INTE mådde som jag haha. Det sabbade min julafton rätt mycket tyvärr. Ville ju inte tänka på mat men tyvärr blev det så ändå.
Tack fina du för att du peppar mig! Puss!

http://headsyoulivetailsyoudie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards