marinesummer

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Marine Summer - 8 december 2010 22:36

Frukost: 1 dl youghurt (95kcal) 1 riskaka med skinka och ett knäckebröd med skinka.

Fika: 2 gifflar, 2 julskummtomtar och 2 pepparkakor

Lunch: En halv portion kycklingsoppa, en macka

Mellis: 1 knäckemacka med ost

Middag: 1 liten potatis, en halv kotlett, sås och sallad


Träning: gym 40 min (blev dock ett slappt pass...)


  




Av Marine Summer - 8 december 2010 20:07

Jag lyssnade på en fin låt. Jag lyssnade och förstod. Förstod att jag aldrig, aldrig får lov att nöja mig med någon alvdan. Jag får aldrig sänka mina krav på grund av mina ensamhetskval och längtan efter någon som kan värma mig om natten. Aldrig. För då sviker jag min självkänsla, min självbild. Då tar jag inte mig själv på allvar. Och jag måste ta mig själv på allvar. Hur ensam jag än känner mig. Jag får aldrig nöja mig med någon halvdan, aldrig sänka mina krav. Jag måste vara sann mot mig själv.


  

Av Marine Summer - 8 december 2010 12:49

Jag...

  

...Vill...

  

...Inte...

  

...Vara...

  

...Ensam...

  

...Längre.  

Av Marine Summer - 8 december 2010 12:31

hello again. Vad har jag precis ätit? Jo:


. 2 gifflar

. 2 pepparkakor

. 2 skummtomtar


...och vad har jag druckit?

. 2 glas julmust?


Dock ska jag både rida och powerwalka idag, så om jag skippar mellis och kolhydrater ikväll så blir det nog bra. Väga mig imorgon. Jag kommer nog inte att ha gått ner. Har nämligen inte märkt någon skillnad på kroppen denna vecka...


  

Min drömkropp. Så långt borta...

Ful

Av Marine Summer - 8 december 2010 07:03

så bra det måste kännas att inte vara det.


   <------- fin.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards