marinesummer

Alla inlägg under oktober 2010

Av Marine Summer - 1 oktober 2010 22:56

... och den gjorde nog nytta för väldigt mycket framöver. Den gav öppenhet och nya vinklar att se på saker och ting. Jag tror att allt blir en aningen bättre efter denna fest. Ingenting var egentligen negativt utan allt var otroligt... fint. Och jag gick när det var som bäst. För det ska man alltid göra. Nu är jag sjukt, sjukt trött. Och hungrig. Ska äta en macka. Såg många som "fick till det" under kvällen. Dock inte jag. Men det gör mig inget. Kände mig snygg och fick komplimang för det. Men jag vet inte. Det känns som om det är allt eller inget med mig. Typ när jag väl träffar någon så kommer det bli som ett slag i magen. Inga småromanser utan the real deal. Men jag vill ha småromanser. Fast jag tror allt fixar sig. Faktiskt. Jag har bara inte hittat någon som är i samma nivå som mig än.


Tack för att ni finns :)



  

Är dock förkyld som attan nu. Snorar och nyser och fryser. Ska bli skönt att sova.


Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards