marinesummer

Alla inlägg under september 2010

Av Marine Summer - 3 september 2010 08:42

En av världens vackraste?

    

  

Av Marine Summer - 2 september 2010 20:10

Ondskan. Boken. Filmen. Älskar den. Om ni inte har sett filmen. Se den. Om ni inte har läst boken. Läs den.


Jag är kräsen. Vill bara se film och läsa böcker som är RIKTIGT bra. Annars blir jag uttråkad direkt. Denna bok omsluter mig med värme en timme innan skolan på morgonen och en timme innan sömnen på natten. För även om den handlar om brutalitet. Våld. Så är den så otroligt intressant och varmt och snällt skrivet. Snällt. Snällt skrivet. Jag tycker om huvudpersonen. Jag mår bra när jag läser boken. Känner mig stark. Likadand när jag ser filmen. Helt underbara båda två.



Av Marine Summer - 2 september 2010 19:36

Jag har varit en otroligt dålig bloggerska på senaste tiden. Har nästan totalt glömt bort denna blogg. Men inga fler ursäkter nu. Jag lovar. Blogg är kul. Och fint. Eller det kan vara fint. Om man visar sig själv lite. Vem man är. Och om man är anonym så funkar det ju bra.


Jag skäms lite för att jag bloggar. Eller jag kan inte riktigt stå för det. Kanske beror det på den trenden som kom för några år sedan då "alla" bloggade. Alla har blogg. Det känns nästan töntigt. Men egentligen är det ju inte det. Det beros ju helt och håller på vilken typ av blogg man driver.

rött och rosa. Passar inte ihop. Säger man. Sägs det. Säger dem?

  



Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards