marinesummer

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Vill sova. Sova är fint.

Av Marine Summer - 27 september 2010 23:20

Just nu.


Längtar: Till Paris


Vill ha: Ett glas vin (16 åring som är hung up on red wine känns dock lite... töntigt)


Känsla: neutral, typ ingen. Förutom längtan efter kärlek men det hoppet gav jag upp för ett tag sen. Nej, folkusera på annat, tråkigt och vanligt ska jag göra. Gå i celibat. Varför inte? Gå i kloster rent ut av. Det lär dock bli ett problem när de andra nunnorna förstår att jag inte är kristen...


Nöjd med idag: Min träning, körde hårt och blev helt slut. Vi hade fotboll i skolan.


Vill 1. : att ni ska höra av er

Vill 2. : Att mitt liv ska ändras på ett positivt sätt, typ en prins sa komma på sin vita springare... nej vänta, inga killar var det, nej. Haha, shit vad töntigt att jag sitter här som  något hjälplös stackare och bara "ääääälska mig, kan inten bara komma och älskar mig?". Blö. Nej. Inget sånt skit. Även om jag känner det. Vill inte tjata om det här på bloggen. Imorgon skola, igen. Ingen rolig dag. Ser inte fram emot det. Ska sova nu. Bara skriva lite först på min berättelse.


  



 
 
Ingen bild

dhl

29 september 2010 21:18

marine!
jag hinner inte med.
jag jobbar dag in och dag ut och när jag är hemma sover jag.
jag glömmer dig inte.
men ibland kan det ta lite tid mellan gångerna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marine Summer - 9 januari 2012 23:50


Jag kommer byta blogg helt och håller, så om ni vill fortsätta följa mig så kan ni få andressen genom att skriva i kommentarsfältet :)   Förra veckans träning   Måndag: 5 km intervaller på löpband (27, 46 min) + styrka för ben Tisdag: - O...

Av Marine Summer - 8 januari 2012 12:11


Uppvärmning: 5 min pw, 5 min jogg, 8 min intervaller (18 min - runt 3 km) Styrka: mage Nedvarvning: 2 km intervaller/vanlig löpning   Sammanlagd löpning: 5 km     ...

Av Marine Summer - 5 januari 2012 23:05


3 km intervaller på löpband (15 min) styrka för axlar 1 km vanlig löpning   Kommentar: Jag hade sjukt med energi när jag väl började springa. Sprang liksom på 13km/h och tyckte knappt att deta var jobbigt. Även på 14km/h någon minut. Först vä...

Av Marine Summer - 4 januari 2012 19:49


Måndag: 5 km lätt löpning, styrka för mage och 40 min PW Tisdag: 40 min rask promenad Onsdag: 20 min lätt löpning, styrka för armar & axlar, 40 min rask promenad Torsdag: - Fredag: 20 min intervaller på löpband, styrka för ben & rumpa Lörda...

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards