marinesummer

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Marine Summer - 25 september 2010 12:06

Idag är en dag som jag älskar. Lördag. Men inte vilken lördag som helst, nej. Detta är en lördag då jag verkligen inte vill göra något speciellt. Jag ska ut till stallet. Fixa allt och rida. Sedan hem och äta tidig middag. Efter det har jag planerat "fransk kväll" då jag ska titta på en fin fransk film jag har velat se väldigt länge, skriver om den sen, och dricka ett glas rött vin. Eller vitt om vi inte har rött. Haha, leka vuxen. Eller leka fransk. Eller bara drömma mig in i en värld som inte än tillhör mig.


  

Av Marine Summer - 25 september 2010 00:38

Jag känner mig ensam. Men det är jag ju inte. Har folk rund omkring mig. Aldrig själv men ändå alltid ensam. Förstår ni? Jag vet inte om det alltid är såhär men...


Jobbiga saker med kompisar ikväll bara. Vill egentligen bara skita i hela grejen för allt blev så feeeel. Blöö. Och varför ska jag alltid få ta skulden för allt när det absolut inte är mitt fel? gahhhhh.


... ni vet, som ett hav av människor runtomkring en, och fast det låter som motsatsen till ensamhet. Så är det egentligen just ensamhet i all dens prakt.


Vill prata med er. Mer. Kom. Vi kan sitta här på var sin ända av skärmarna... kanske till och med var sin ända av landet. Och få varandra att känna oss mindre ensamma. Hålla varandra sälskap. Utbyta meningar om saker som betyder något.


  

Bild av mig: 5 min i paint

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards