marinesummer

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Marine Summer - 6 september 2010 21:11

Du, min "hemliga bloggläsare". Kan jag lita på att du svarar på detta? Gillar inte att känna att jag bara skriver ut i tomma intet. Vill föra någon slags dialog. Dock vet jag att jag driver typ en skitdålig. blogg. Jag menar, jag är ju kreativ och älskar att skriva/måla. Men jag tycker inte att jag visar det bra i bloggen. Vill att bloggen ska spegla mig och det gör den inte. Därför är den tråkig. Men nu har du chansen! Säg något jag ska berätta om mig själv eller skriva om rent allmänt. Kanske måla något? Som vanlig blir jag glad bara jag får en kommentar. Jag menar, jag får ju skylla mig själv om jag inte är aktiv här och hos andra bloggare. Men jag jobbar på att bättra mig. Hjälp mig! :) <3


Här vill jag bo.

  

Det här vill jag ha. 

  

Så här vill jag göra.

  

Av Marine Summer - 6 september 2010 07:09

  

Jag ska skicka in ett bidrag till Lilla Augustpriset. Idag. Vi har också förmodligen skolfottografering. Idag. Har en finne på läppen. Syns inte på bilden för den var inte där när jag tog den. För några dagar sen var jag på fest. Stod länge ute ajälv och pratade med en kille som tydligen hade varit på G med många jag kände. Han sa att han hade sett mig i skolan. Det är en stor skola. Och vi känner inte varandra. Kanske ska ta det som en komplimang?

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards