marinesummer

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Marine Summer - 17 augusti 2010 20:29

Måndag: hemresa = ingen träning

Tisdag: vila p.g.a extrem träningsvärk i vaderna

Onsdag: Cykla 1 mil + stallarbete i timmar + styrketräning

Torsdag: Cykla 1 mil + stallarbete i timmar

Fredag: 60 min powerwalk

Lördag: Vila

Söndag: 30 min corrstrainer + styrketräning


måste verkligen börja träna mina armar... har aldrig tyckt det är snyggt med muskliga armar på tjejer och det är inte heller det jag är ute efter. Dock är jag, och har alltid varit, otroligt svag i armarna och det som är där är uteslutande fett (även fast jag har ganska smala armar). Så för att förhindra gäddhäng om några år så väljer jag nu att få "fasta" armar. Kommer känna mig skitdum när jag står där och försöker lyfta skrot bland killarna, men men. That´s life.


Hur går det för er? Vilka är ni som läser mig blogg? Vill veta lite om er.

  



Av Marine Summer - 17 augusti 2010 12:15

    


Förlåt att jag inte har uppat på många dagar men jag har varit bortrest.  


Jag tror jag måste inse att mitt liv inte är en film. Det man alltid drömde om som barn, att man kunde få vara Eva i eva&adam eller lilla sjöjungfrun eller uma thurman i pulp fiction. Så är det inte. Så blir det inte. Om jag är på en fest på ett berg över en stad som lyser i augustimörktret, går fram till räcket och ställer mig i min ensamhet och tittar ut över havet av ljus. Då kommer det inte fram en ung, stilig man med samma känsla av mallplacering som jag och tar kontakt. För det, det händer bara i en film. Om mit liv skulle vara en film skulle jag nu spela en biroll. Rollen som huvudrollens kompis som sitter och lyssnar på alla underbara, spännande, romantiska som oromantiska upplevelser hon är med om. Jag är åskådaren. Jag är dem som tittar på. Mit liv kan vara en tre timmars lång dokumentär om mossa i olika miljöer. Vill du se den? Nej. Gå och hyr Pulp Fiction istället och dröm dig in i en värld som inte tillhör dig.


Ni ville veta lite om mig. Såhär är mitt liv. Inte en film.

Presentation

Konst. Musik. Film. Färger. Träning. Häsla. Text. Poesi. Bilder. Känsla.


Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du att min blogg är intressant?
 JA!
 NEJ

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards